اولین قدم شما باید به سطح کراتینین 6.2 با استفراغ را چه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اولین قدم شما باید به سطح کراتینین 6.2 با استفراغ را چه
Pasao در ابتدا شما باید برای رسیدن به سطح کراتینین 6.2 نگاهی Vómitos¿Cuál اولین قدم شما باید به سطح کراتینین 6.2 با مادر استفراغ ".My را است دارای سطح 6.2 کراتینین و فشار خون 160 است است . / 100 امشب، او احساس حالت تهوع و استفراغ سه بار و عدم اشتها سوال در جعبه ایمیل من را پیدا کنم. enfermedad-renal@hotmail.com در حال حاضر ما در اینجا پاسخ.
چه سطح کراتینین 6.2 با استفراغ؟
6.2 سطح کراتینین بالاتر از سطح معمول است و بدان معنی است که حداقل بیش از 50٪ از عملکرد کلیه بیمار آسیب دیده است. این در درجه اول برای بیمارانی که در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه یا ESRD (ESRD) رخ می دهد. اگر بیماران توجه به اندازه کافی پرداخت نمی کند، کراتینین طور فزاینده ای بالا باقی می ماند و بیماران ممکن است علائم زیر و شکایات، مانند تهوع، استفراغ، درد کمر دارند، کاهش برون ده ادرار، ادرار تیره، تب کم ، خستگی، از دست دادن اشتها، کم آبی بدن، سردرد، تنگی نفس، سردرگمی، گیجی، و غیره
خب، چه اولین قدم شما باید انجام دهید این است؟
از ریشه را در شرایط فعلی از مادر شما در آن است با توجه به کاهش در عملکرد کلیه. بنابراین، مهم است که به ترمیم کلیه ها آسیب برساند ریشه. با این حال، آن سخت است برای رسیدن به هدف در مدت زمان کوتاه. از نقطه نظر، بهتر است با دکتر خود که برخی از داروها که برای کمک به کنترل استفراغ و فشار خون تجویز مشورت کنید. سپس، پس از بیماری شرایط پایدار می شود، آنها باید درمان لازم را برای تعمیر آسیب کلیه.
تاریخ و زمان آخرین اما نه کم، چه درمان می تواند سطح کراتینین بالا پایین تر از ریشه کمک کند؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای درمان بیماری های کلیوی اختراع شد. این یک درمان خارجی، ترکیب طب سنتی چینی و فن آوری اسمزی است. در این درمان، داروهای چینی هستند زمین در قدرت، و به طور مستقیم به این منطقه بیمار توسط فن آوری های پیشرفته اسمزی حمل و نقل، به طوری که آنها می توانید effectiamente.Además بیشتر کار می کنند، این درمان می تواند بسیاری از مزایای آشکار در درمان بیماری های کلیوی ارائه و ضد التهاب، ضد انعقاد، گسترش عروق خونی، که کاهش ماتریکس خارج سلولی. این مزایا می تواند یک شرایط خوب برای تعمیر بیمار صدمه به کلیه، و اثر طب چینی را، عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است.
به عنوان یک نتیجه، کراتینین بیمار بالا را میتوان همراه با بهبود وضعیت بیماری را کاهش داد.





:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: